Tuesday, March 13, 2007

AKU YANG RISAU TAPI MALAS NAK PI CHECKUP

I think i'm going to die soon!

My health is seriously deteriorating..Or maybe it's just a normal aging process?

Been down with high fever for a week. Dah 3 round antibiotik aku makan, tapi mcm tak totally cure pun. Ada masa badan still panas and ada masa macam nak pitam la pulak. Sakit sendi badan jangan citer la, I wish i have personal massuer (betul ke eja dia ni?) at home.

Doktor kata blood pressure normal
Nak kata denggi, gusi & hidung tak berdarah lagi..
Doktor kata maybe sebab tonsil aku dah bengkak

Should i take it seriously and worry or am i just a hypochondraic?

AM I?

A hypochondriac is preoccupied with his/her health and body while I am far far away from that. People closest to me won't label me as stubborn if I'm so concerned about my health.

But then, I'm pretty hell sure that my body immunization is not as excellent as it always be. Nak pi medical checkup mcm malas la pulak (see, that's one proof that i'm a very un-hypochondriac). Entah-entah ada HIV kot? Aiyo!

Lately, kaki pulak sakit semacam. Semalam Cik Nani kata ligamen kaki aku bengkak. Sebab tu aku menjerit macam org giler masa kena urut.

Demam, pitam, sakit badan, sakit kaki, tonsil, batuk, selsema...ish! ish! banyaknye penyakit...

Dah tua dah aku ni..rasa-rasanye sume orang yg melalui proses penuaan pun rasa mcm ni gaknye kot?