Tuesday, August 2, 2005

THE EXTREME WEEKEND..(CEWAH!)

Last weekend bole kata minggu yang best gak la. Start dgn petang jumaat ada inter department bowling tournament untuk staff company aku. Department aku menang ladies category. Okey la, puas ati sebab seronok. Adik lak balik bawak Riz, yes la..lagi meriah weekend ni. Makin cute dia, geram seh!..



Ari ahad aini paksa aku gi wall climbing. lenguh tangan n lutut disebabkan bowling pun tak ilang lagi, dah kena jadik spiderman pulak. Tak padan kecik budak ni. Anyway, first experience buat wall climbing ni best gak. Sayang aku tak bawak camera, kalau tak sure korang boleh tengok gaya ala-ala spiderwoman aini. Aku? Aku lak style orang minyak nak panjat umah orang + tarzan kot? Hehe..




Malam tu aini paksa aku lagi. Kali ni makan sushi pulak. So makan le we all kat sushi king. Not bad, kenyang gak walaupun 4 ketul sushi jek aku telan. Kenyang2 pun, lepas ronda PC Fair kt CS we all singgah kat kedai mamak before antar aini balik untuk supper. Ish! camnela nak kurus badan aku...


Anyway, I really had a great weekend. Kalau kena pi panjat lagi pun sure tak serik punye..this time, kalau jen ada mesti best, bole aku geng dengan aini gelakkan jen n "uhuk uhuk" nye..