Tuesday, June 23, 2009

ANGELS & DEMONS - VERSI BUKU



Satu Kepuasan! Aku baru je habis baca buku Dan Brown - Angels & Demons. Lepas baca Author's Note baru aku tau yang Angels & Demons ni sebenarnya adalah adventure pertama Professor Robert Langdon sebelum The Da Vinci Code. Angels & Demons diterbitkan kali pertama pada tahun 2000, The Da Vinci Code pulak pada tahun 2003.

Sejak dulu aku memang suka tengok movie yang diadaptasi dari novel, dengan syarat cerita tu bukan berkisar cerita-cerita fantasi zaman naga terbang & ahli sihir macam Lords of The Rings atau Harry Potter. Selalunya aku suka ikut filem yang diadaptasi dari buku-buku John Grisham, Stephen King atau yang kurang menonjol, filem adaptasi dari buku Danielle Steel.

Oh ye, buku Angels & Demons ni sebenarnya buku terpakai yang aku beli dengan harga cuma RM8. Masih dalam keadaan yang baik cuma kalau korang tengok gambar, cover dia terkoyak sikit (sebab tu harga dia RM8 je). Anyway, kepada sesapa yang berminat nak beli buku terpakai bolehla ke website ni http://www.booklovers.bs.my/ untuk browse senarai buku dan order.