Wednesday, August 16, 2006

MISSION ACCOMPLISHED

Akhirnya dapat gak aku menunaikan satu daripada hajat-hajat aku tahun ni - bawak family gi trip. Niat asal nak ke Kuching ditukar ke Penang-Langkawi atas permintaan mama and ayah.

Trip ni memang bermakna sesangat bagi aku sebab kali pertama aku bawak the whole family bercuti dengan segala-galanya dirancang & diuruskan dari A sampai Z oleh aku sendiri.

Rasa seronok sebab dapat menggembirakan hati family memang tak boleh nak describe. No matter how much you have to spend, seeing the excitement and happy looks on their faces is really priceless. Kalau orang tanye aku, macamana dengan holiday, jawapan ikhlas aku, aku happy sebab diaorang happy.

Alhamdullilah, semua berjalan lancar. Selamat pergi & selamat balik. Otak pun lega sikit lepas bercuti seminggu. Mudah-mudahan dimurahkan rezeki untuk aku & parents sampai ke 'destinasi impian' itu pulak lepas ni. Amin!