Friday, August 18, 2006

THE MISSING LINK

Lepas lebih kurang 6 bulan akhirnya aku dapat jumpa dengan ahli Fab 5 yang sorang ni. Jen masih macam dulu, masih Ms. Loudspeaker. masih Ms. Universe, masih Ms. Evil Queen. Really appreciate her effort to spend time with me. Sanggup jumpa aku walaupun kuar opis dah nak pukul 10mlm. (Masih pekerja terajin macam dulu gak. hehe..). Bila dah jumpa tu ape lagi, macam-macam topik disembangkan, masing2 berebut nak bercerita. In the end, satu restoran Nasi Kandar tu bergegar dengan ketawa setan aku & Jen. Sedar tak sedar dah pukul 2 pagi we all melepak. Aku tak tau la Mamak restoran tu pelik ke tak tengok sorang budak cina rambut coklat dgn budak melayu berambut XXX dok bermuahaha tak peduli orang keliling.

Second nite kat Penang, sambung operasi sembang semalam dengan jen. Kali ni Jen datang Apartment aku lak. Siap berangan nak buat trip backpacking dengan the rest of Fab 5. Tapi problem kat chairman la, sure dia keras (as always) sebab confirm kitaorang akan buat or tanye soalan2 yang buat dia panik macam selalu. Tapi kali ni mungkin dia tak kena teruk sangat sebab dah ada 'support' kuat. Borak punye borak tak perasan dah dekat pukul 3 pagi. At last Jen terpaksa overnite kat Vistana (Teringat time masa Jen kat JB dulu overnight kat umah aku or umah aini). Kesian jen terpaksa bereksperimen tido tak bukak contact lense yang memang jadik hobby aku selama ni. Lagi kesian kat dia, pukul 6 pagi dah nak kena bangun semula and rush balik rumah nak pi keje.

Thanks Jen, for your time. Rindu sangat nak kumpulkan semua Fab 5 semula. Hopefully one day all of us will have a fantasatanic time together again!

Jen & her new Myvi. Hey, I'm the first Fab 5 inside!

Kita minum dulu!!


Jen, tengah syok bercerita....

Mak aku panggil gambar ni 'The Fisherman's Friend' ...hahaha

Peace! (bukan jari aku, ni Jen punye!)