Friday, October 28, 2005

IT'S ALL COMING BACK TO ME...

Arggh!! Rasa mcm baru je kena pulun dengan tsunami. Semuanya gara gara tak sengaja, kenapa la aku boleh ke situ? And kenapa la pulak dia boleh bagi message mcm tu? Dah bertahun-tahun semuanya over tapi benda-benda yang ada kaitan dengan dia still boleh menjejaskan proses homeostasis badan aku. I feel uneasy, takleh focus and beat jantung aku still laju mcm beat lagu techno bila nampak dia. Jangan kata nampak dia, dengar nama dia pun dah boleh buat aku menggelabah. Kadang-kadang aku rasa betapa tak munasahnya aku ni..Ada sekali tu, 3 mlm aku takleh tdo sebab terserempak dengan dia lepas berkurun we all tak jumpa. Tapi tu lain la, masa tu aku still tak get over dia lagi.


Cuma aku jadi confuse & uncomfortable pulak dengan kes ari ni. Pelik! I 'm sure I no longer have the same the feeling I used to feel before, but why am I still reacting this way? Kenapa eh? Takkan aku still ada ati kat dia lagi. Ish! Mungkin tidak...Agaknye aku ni tergezut + control excited kot sebab nampak dia.


Nasib baik benda ni tak jadi semalam, alamatnye tak siaple proposal paper aku tu. Tapi, kalau aku busy takkan le aku ada masa nak ke tempat 'accident' tu. Terflash back kejap cerita masa muda-muda dulu. Haha!! ;)


Anyway, bagus gak jadik macam ni, at least aku tau dia OK. Seikhlasnya aku happy bila dapat tau yang dia happy and dah berjaya dengan career dia. Aku sebenarnya patut berterima kasih gak kat dia. Disebabkan apa yang jadik between aku and dia ni, macam-macam benda yang aku kena go through and it's not something which I hope to experience again. Yang bagusnya, banyak benda positive yang aku belajar dari pengalaman tu. Bermula dari rasa taknak kalah n nak buktikan kat dia yang aku pun boleh, it has inspired me to improve myself and in the end semuanya bertukar jadi sebahagian dari diri aku. Kalau tak kerana semua tu, aku pun tak tau kat mana aku sekarang.


Untuk orang ni {walaupun aku rasa tak mungkin dia akan baca blog aku ni} - I sincerely wish you happiness in life. You're still one of the best people i've ever met. Thanks for inspiring me to be what am I today. Though we have different life's direction now, you have left a deep imprint in my heart and i know i shall never forget how much you have touched my life .