Monday, July 18, 2005

AKU

Lately, ada few songs yang suit my moods and really describe my feelings..mcm mp3 player, lepas satu-satu lagu2 ni dok berputar non-stop dalam kepala aku. Aku boleh buat Carta Lagu Popular lagi. Tinggal carik DJ jek, then otak aku dah boleh bukak radio station BRAIN.FM muahaha!


Sapa yang tau dalam hepi aku ni tengah sedih tak ingat punye.. For the time being, aku rasa aku ni still OK lagi, walaupun tak OK sebenarnya. Buat-buat OK jek kot dengan harapan daripada buat-buat boleh jadi OK betul-betul. Aku dah buat contingency plan tapi aku sendiri pun tak sure boleh jalan ke tak. Sebab tu dari dulu i chose not to know anything..sebab once aku tau, memang payah. Nanti otak aku ni mula la buat filem. Dah, nak kena bukak Brain Production House pulak. Leceh seh! Tapi orang kata yang kita taknak tu la yang selalu jadik kan? Aku tau pun by accident, siut la..aku rasa entah berapa bakul dosa aku menyumpah seranah time tu.


Maybe, Tuhan saje nak test kot. Sebab tu dibukakan semua yang aku cuba elak. Sistem imunisasi aku kena keje keras sikit la lepas ni sebab aku kena jadi over kuat nak face semua. Betul la apa yang Achik cakap ari tu, dia tau aku kuat tapi in this case dia tak sure and the fact is aku sendiri pun tak sure dengan diri sendiri.


Sumpah weh, aku takut giler nak face semua ni nanti. Aku tak tau nak buat apa, nak lari kemana masa tu. Pikir je pasal ni pun boleh buat otak aku sakit. Lately, sakit kepala dengan aku dah macam kembar siam especially kalau dok pikir benda
ni. Kalau otak ni boleh cuci macam cuci periuk nasi..memang aku scrub abis2 biar ilang semua yang melekat dalam kepala. Tapi nak buat camna, tak leh nak buat gitu so terpaksa la aku bear dengan semua ni..