Friday, June 10, 2005

SI GOBLOK

First time is a mistake, second time is stupidity..


Perkataan yang paling sesuai nak describe keadaan aku..


Apa lagi yang patut aku buat? Aku sendiri pun blurr..Sampai bila aku nak terus berlakon pun aku tak tau. Kalau bole dapat award takpe gak. Yang sure aku tak tau macam mana nak face ari depan.


I have to act strong in order to be strong. But the pain of pretending is too much for me. Kalau pegi court sure hakim kata aku salah. Bukan salah sebab langgar etika berlakon tapi aku dah jadi hipokrit.


Tersepit antara 2. Jujur pada perasaan sendiri atau jadi si goblok. At last aku pilih pilihan 2. Si Goblok. Pening dibuatnya, macam mana manusia ego macam aku ni boleh jadi jem semua? Instruction otak ditolak bulat-bulat dek ati aku.


Kalau cite aku ni jadi reality show kat tv, where all the audience get the chance to vote whether my actions are right or not, sure 90% akan kata aku salah sesalah salahnya. Aku bodoh sebodoh bodohnya. Dah lama kena undi keluar agaknye.


Kenapa susah sangat nak buat benda yang betul?